Blog Afiq Ikmal : Beberapa hari tak update

Jom terjah entry yang lain

12 February 2013

Beberapa hari tak update

Hye uolls...lama aku tak update coz aku pegi balik kampung ada kenduri cousin...3 hari tuh aku balik sabtu sampai isnin...Nak update pon tak boleh coz orang ramai tido kat sana kang hilang laptop nie tak pasal...

Cousin aku tu perempuan aku tak ada gambar masa kenduri dia malas nak tangkap hehhe...but yang sebelah suami dia ada lah hehhe amik kat fb cousin aku lagi sorang.Kalau ada gambar aku letak...


Jom tengok gambar lain...


Nie aku punya...


Nie mak aku yang punya...

Apa benda tuh??? hehe badge untuk 'bentara' kenduri banyak giler....yang ayah aku punya ntah letak mana tak nak pakai sebab kerja banyak...Kan senang pakai badge jer terus tak payahlah pakai ribbon dengan bunga yang ntah pape lagi haaha...Tq to my cousin hehhe comel badge tu...

Ok lah nak out dah bye...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...