Blog Afiq Ikmal : Kursus...

Jom terjah entry yang lain

12 January 2013

Kursus...

Hye!! banyak hari tak update blog sorry sangat-sangat because skrang nih dh skolah hehheeh,rindu sangat-sangat blog nih...Ok hari ni hari sabtu yer...aku skolah coz ade "Kursus Kepimpinan Pengawas "... 

Pagi-pagi dah datang sekolah huhuhuhu tengah mengantuk hehhe almaklumlah orang lain cuti kita sekolah.Hari ni mula dari 8.00 pagi sampai 12.30 pagi...Best la jugak hari ni but ni baru #sesi pertama yer...Maybe sesi kedua tak buat kat sekolah itu aku tak tahulah...Kalau buat kat tempat lain pon best jugak mana nak tau hehhehe...

Ok pagi nie mula-mula dah sampai tu meleleh air mata coz angin masuk dalam mata...Dah masuk lam skolah tu ramai pengawas and cikgu ramai yang datang coz ada mesyurat Majoriti semua cikgu datang ler...

Pagi-pagi dah masuk makmal komputer...ramainyer...dengar lah cerita cikgu yang dh tak tahan nak tergelak lawaklah katakan... Dah abis tu pegi belakang kantin plak yer...

Walaupon aktiviti hari nie tak banyak maklumlah baru #sesi pertama nanti ada sesi kedua...Dah pegi belakang kantin tu ada sesi suai kenal antara pengawas sesi 2012 dan 2013....hehhe ramai tu...sorang bangun and bagi tahu nama dye pastu orang lain bagi tahu nama dya dan orang sebelah dya begitu dengan orang tepi dya jugak sampai banyak nak  kena hafal hahahha...

Banyak tu kenal sebut pastu cikgu bagi nametag heheh sampaj dekat lelaki selamat coz kena sebut nama kat nametag tu jer...Haahha selamat aku kahkahkahkah.

Dah abis semua tu makan yer...hari ni tengah hari makan nasi lauk ayam ada acar timun,nenas...air mineral jer...

Dah abis tu ada acara pulak kena main pukat dan ikan huhahhaha kan dah cedera sorang hehehhe jatuh coz kena pijak hehheh kesian kat dia...Tukar permainan pulak ayam ngn musang plak hehehee macam budak kecik.

Opsss ada lagi...yang ni aku tak tengok memang kesian tutup mata past jalan kat padang sampai jumpa tiang yang cikgu suruh aku jalan jer...ada yang langgar pokok,ada yang masuk longkang heheehe...Aku jalan entah ke mana ikut jer bunyi diaorang cakap "Dah sampai"...Ada yang silap tiang huahaha...

Tiba giliran perempuan huhahahah yang nak jalan ke tong sampah yang aku nak tergelak hhaha...yang jalan sorang-sorang hahahah kesian...

Acara dah habis cikgu tanya apa yang dapat hari nie??? Diorang ckap lah blablabla hahaah dah abis ... Pastu cikgu nie cerita Katak Pekak dalam loghat kelantan dengar jer dia cerita dia kan orang kelantan hehehe...Pastu ciku cakap "Sapa nak cekelat???" kahkahkah sapa tak tahu cekelat tu apa angkat tangan hahha cekelat tu gula-gula ni bahasa orang kedah yang power lah hahah...

Dah tamat semua nih hahhaa dah penat tulis kahkahkah...Sorry aku mintak maa coz tak letak gambar sebab tak tahu fb cikgu aku hhehe...Ok bye dah abizzz...bye


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...