Blog Afiq Ikmal : Semangat Berblogging

Jom terjah entry yang lain

16 December 2012

Semangat Berblogging

Hye!...semangat aku berblogging sekarang nih! huhuh...Ok aku nak cite sikit,ramai blogger baru suka mengalah masa baru berblogging antara sebabnya blog orang lain cantik,sama lah cam aku dulu tapi kalau blog tak cantik takpa asalkan isi blog tu mantap,mesti orang suka baca.

Penting tau semangat berblogging tu kalau takda semangat nak berblogging tak berhupdate lah blog tu huhu...Gaya bahasa blog aku dulu memang ntah apa-apa lepas kaji balik dah faham baru tukar sikit-sikit gaya bahasa tuh...Blog yang isi baik dan cantik mesti ramai yang tengok tapi jangan tak percaya walaupon blog tak cantik tapi ramai reader hebatkan...

Blogwalking tu pon kena ada semangat sebab nak pergi blog orang kenalah komen,kenal,follow nanti kalau diaorang baca mesti diaorang follow balik,kalau tak letak button follow camna diaorang nak follow huhuh...

Kepada newbies tuh kalau nak tutorial boleh pegi sini dan sini.Blog lain pon ade tapi aku biasa dengan dua blog tadi jer...Tekan link dan tekan tutorial yer...

Ok..abis jugak entry malam nih teruskan semangat berblogging anda jangan putus asa kal tak ada idea huhu...ok bye



3 comments:

Cikgu Fikri said...

BAGUS!!!
Semangat berblogging mmg perlu diteruskan!! :)

afiq ikmal said...

keboringan

afiq ikmal said...

keboringan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...