Blog Afiq Ikmal : P.B.S yang memeningkan

Jom terjah entry yang lain

06 November 2012

P.B.S yang memeningkan

Hai...selamat datang kepada followers baru.Straight to the point aku nak cite pasal P.B.S nih.Korang tahu P.B.S tu ape???mungkin ada yang tahu dan mungkin tak tahu,P.B.S tu Pentaksiran Berasaskan Sekolah...Sekarang ni PMR dah tak der k...ganti dengan sistem nih.

Sistem nih ganti PMR iaitu dengan menilai berasakan sekolah,iaitu band 1 sampai band 6...Semua mata pelajaran ada yer termasuk PJK.Sistem ni lagi pening dari PMR nak tahu kenapa?sebab dia banyak kertas dan berserabut kalau PMR habis,habis camtu jer betul tak?



Tudie budak malas nak buat P.B.S heheh...memeningkan dah buat kena susun pulak macam kerja kerani pejabat pulak...Cik Afiq si kerani pejabat haha,oppp belum kerja still belajar ok...Kalau dah bace tu komen yer....Bye

6 comments:

nanabyte said...

i penah jd cegu ganti utk form 1. lagi pening tau dak. hahahahaha.

aku HaniAsyira said...

tgk2 kakak2 yg jadi cikgu mang pening pale je kan

sukakartun said...

xpela..kalau akak, akak lebih suka PBS berbanding PMR..hehe lain org lain minatnya..

afiq ikmal said...

Tapi yg ni menyusahka lagi hehe

cikmisi leen said...

alamak 1 cmne tu pbs ? ahaha .. akak da kt u ..so, taktahu menahu dah .. hope u'll owez succeed ! amin =)

afiq said...

hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...