Blog Afiq Ikmal : Istanbul Aku Datang

Jom terjah entry yang lain

22 November 2012

Istanbul Aku Datang

Hai...keboringan melanda,tak tahu nak buek gapo nih???...Dalam tv ada promo "Istanbul Aku Datang" bestnyer haha...nak tengoklah best jugak promo dya,rugi kalau tak tengok...Tomok berlakon hheheh.


Ehsan:Google

Okeyh...ni movie trailer dya...tengok sikit-sikit jer yag lebih tu pi tengok kat panggung wayang atau astro first kalau tak pon DVD yer...

Dari: www.youtube.com

Klik yer movie trailer dya...ok nak lagu dya tak??? ni lagu dia best la juga...

dari: www.youtube.com

Lirik lagu:
Aku datang kepadamu
Aku datang mencarimu
Tapi kau pergi dariku
Bagai bayu di jari jari ku

Aku datang dengan rindu
Aku datang dengan pilu
Tapi kau terus membisu
Bagai bintang dingin menjauh

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
Ke manakah harus ku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Ke mana lagi harus ku tuju
Ooohhhhhh

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
Ke manakah harus ku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Ke mana lagi harus ku tuju

Aku datang kepadamu
Kepadamu

Ok...enjoy entry malam nih...and jangan lupan komen tau...bye



1 comment:

Leyla said...

memang best citer tue . sweet and lawak . sedeyh pon ade gax . huhuhu . da tengok kat wayang hari tue .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...