Blog Afiq Ikmal : Blog Walking

Jom terjah entry yang lain

01 November 2012

Blog Walking

Salam...hye,blog walking jer kerja aku haha nak buat camna nak tambah follower haha...Masuk jer blog org mesti jelezzz...maklumlah terlebih cantik daripada aku hahah...terbaik blog korang jelez tengok.

Bila masuk blog orang follow pastu mesti tulis kat shoutbox:follow saye---> http://afiqikhmal.blogspot.com/,hahax tulah kerja aku nak tambah follower katakan dah buat semua tu baru baca post korang semua..terbaiklah post korang puas hati and better dari blog aku.


Klik untuk lebih jelas.


Tulah kerja aku kalau buka blog korang so kalau korang datang blog aku follow lah yer insyaallah aku akan follow balik..Kalau ada masa aku B.W blog korang yer... Bubye...

2 comments:

Dear Bella said...

Buatlah entry yang best2 dan bermanfaat.
Nanti adalah jugak orang baca2 kat blog.

Nurhanis Afifah Mohd Pabli ... said...

saya dah follow,nanti follow balik,boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...