Blog Afiq Ikmal : Mana erk brang yang aku order???

Jom terjah entry yang lain

02 October 2012

Mana erk brang yang aku order???

Salam...nak citer cket pasal paku-pakis aku dh order dekat lima enam hari dh, takowt rosak batang resam tu hadoiii...tu belum check lagi betul ka x betul pokok paku resam takot ambil pokok len plak heheeh klau pokok betul ada can nak jadi "khattat"(penulis khat).Khat ni pon salah satu cabang dakwah islamiah juga.إنالله جميل يحب جمال sesungguhnya allah itu maha indah dan menyukai keindahan.Khat ini mempunyai keindahan darisegi penulisan,susun atur,kehalusan dan lain2.Khat juga bleh ditulis jika terasa bosan a.k.a boring.Aku dh penah buat khat masa boring,bukan penahlah selalu itulah yang aku buat kadang2 masa dalam kelas pon sama hehhe...Maklumlah kita kenal khat sejak umur 9 tahun lagi masa tu blajaq khat an-nasakh jer...sampai sini jer kot cite malam ni...cite malam ni habis malam ni la erk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...